30 Temmuz 2009 Perşembe

BASKETBOL


Şeyma basketbol oynamayı çok seven bir kızdı. Bir gün okul çıkışında beden hocasına sınıflar arası basketbol maçları olacak mı? Eğer olacaksa da ne zaman başlayacak dedi. Hoca;
__Evet basketbol maçları olacak ben basketbol hocası olduğum için basketbol maçları yapacağım dedi. Şeyma çok mutlu olmuştu. Basketbol takımına girmeye karar verdi. Beden dersinde hocaya basketbol takımına girmek istediğini söyledi. Hoca Şeyma ya güzel turnike atabilirsen seni basketbol takımına alacağım dedi. Topu Şeyma ya verdi. Şeyma daha hiçbir şey bilmiyordu. Ama yine denedi, çok heyecanlıydı. Atışını yaptı ve başardı, çok mutluydu çünkü hocanın Şeyma’nın atışını çok beğendiği gözlerinden okunuyordu. Şeyma hocaya basketbol takımına girebildim mi diye sordu. Hoca;
__Evet alındın gerçekten çok güzel attın topu potaya seni tebrik ederim dedi. Şeyma’nın sevinci bir kat daha arttı. Şeyma ;
__Peki hocam maçlar ne zaman başlayacak dedi. Hoca;
___Her Salı maç var. Bu Salı başlayacak bizim takımımızda tamamlandı. Ama biz iki ay boyunca çalıştık sen yeni katıldın bu yüzden çalışamadın ilk maça gelmeye bilirsin dedi. Şeyma;
__Olsun hocam ben yine de geleceğim dedi. Hoca;
__Tamam o zaman sınıfları gez ve basketbolda olanları yanıma çağır sen de gel dedi. Şeyma tüm sınıflardan basketbolcuları çağırdı. Hoca herkese formasını verdi. Şeyma ya iki rakamı geldi. İki Şeyma’nın en sevdiği rakamdı. Ve maç günü geldi çattı. Herkes formasını giyip okula gelmişti. Hoca okula arabayla geldi, arabada maç yapacağımız okulun basket takımı da vardı. Onlara sinir olmuştuk. Tüm arkadaşlarım onları yeneriz diyordu ama ben bundan pek emin değildim çünkü güzel oynayabildikleri belli oluyordu. Sonunda maç yapacağımız yere geldik hocamız ilk yarıya Ceren’i, Fatma’yı Meyra’yı, Aygül’ü ve Seher’i aldı. Ben alınmadığım için çok üzüldüm ama hoca onların oynayışını çok beğeniyormuş bu yüzden ilk yarıya onları almış. Seher gerçekten çok güzel oynuyordu Seher’in oynayışını ben de beyeniyordum onun gibi oynamayı da çok istiyordum bu yüzden beden derslerin de çok çalışıyordum. Benim yakın arkadaşım olan Seda beni sınıf arkadaşı Derya ile tanıştırdı. Derya çok güzel basketbol oynuyordu bana da nasıl bu kadar güzel oynadığını öğretmesini istedi. Derya kabul etti yarın sabah okula gel basketbol çalışalım dedi. Yarın sabah erkenden okula geldi Deryayı bekledi 5 dakika sonra Derya da geldi. Derya başladı basketbolu anlatmaya Şeyma Deryayı anlamıştı. Her gün 1 saat çalıştılar ve artık Şeyma çok güzel basketbol oynuyordu hatta Derya ile maç yaptıklarında bile yenebiliyordu. Arkadaşlarıyla basketbol takımı kurdular takım kaptanı Şeyma oldu. Şeyma Seherin yanına gidip basketbol takımını al maç yapalım dedi. Seher ne de olsa yeneceğiz dedi. Okul bahçesinde toplandılar. Maç başladı Seher Şeyma’nın oynayışına çok şaşırmıştı maç bitti ve Şeyma’nın takımı 10 Seherin takımı ise 2 idi. Şeyma artık çok güzel oynuyordu ve çok muyluydu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder